Fiecare PM trebuie să evalueze, să planifice și să gestioneze rapid așteptările clienților. În ligile mari, aceasta este cunoscută sub numele de etapa de presale, când ești responsabil dacă proiectul este preluat, dacă echipa de livrare suferă sau execută proiectul într-un ritm relaxat, dacă Vânzările vând prea mult și dacă liderul tehnic ratează o oportunitate bună. Doar 7 prelegeri și ești în rândurile Navy SEAL-urilor din management.
După curs, veți:
- Colectarea cerințelor de la client și corelarea acestora cu expertiza echipei
- Planificarea și estimarea rapidă și precisă a proiectelor, justificarea termenelor și a sumelor
- Selectați un model de angajament care se potrivește cu problema de afaceri
- Realizarea unei comunicări verbale și scrise eficiente cu clientul pentru a semna contracte în beneficiul reciproc
- Formarea și gestionarea echipei de presale
- Pregătirea documentației la fiecare etapă a etapei de pre-vânzare
- Elaborarea și prezentarea unei propuneri pentru un client
- Gestionarea obiecțiilor clienților în etapa de vânzare anticipată