Dacă cunoașterea cadrelor și a instrumentelor nu este suficientă, poate fi o adevărată provocare. Chiar dacă simțiți că v-ați pregătit pentru 100%, pot exista situații în care clientul nu răspunde, echipa se ceartă, iar investitorul nu vă acceptă argumentele. În astfel de momente este important să ai nu doar abilități tehnice, ci și magia rezolvării conflictelor, a motivării și a prezentării eficiente. Acesta este motivul pentru care am creat cursul PM Soft Skills - un curs practic de "abilități flexibile" de la titani ai industriei IT și experți în lucrul cu oamenii.
După curs, veți:
- Construiți o comunicare reciproc avantajoasă cu diferite tipuri de clienți
- Gestionarea așteptărilor clienților la începutul proiectului și în timpul procesului de schimbare
- Creați prezentări orale și vizuale ale soluțiilor care pot convinge pe oricine
- Stabilirea obiectivelor pentru echipă și motivarea îndeplinirii sarcinilor
- Organizarea de întâlniri individuale cu membrii echipei
- Construiți procesul de angajare și lucrați cu noii angajați în tandem cu recrutorul
- Rezolvarea și anticiparea conflictelor astfel încât acestea să nu încetinească activitatea