Un manager de produs trebuie să fie capabil să ia decizii bazate pe cifre, nu pe intuiție. Cursul Product Unit constă în 5 ateliere despre metrici, analiză și finanțe. Nu o singură teorie seacă, în schimb - simulări ale muncii reale, în care aveți nevoie de metrici fără "evidențiere", iar rezultatul depinde de acțiunile dumneavoastră. Totul este la fel ca în viață, doar că nu trebuie să riscați produsul real.
După curs, veți:
- Calcularea corectă a economiei unitare atât pentru produsele noi, cât și pentru cele mature
- Lucrați cu măsurătorile produsului pentru a lua decizii bazate pe date
- Alegeți un model eficient de monetizare pentru a atrage clienți și a crește profitabilitatea
- Influențați rezultatul financiar al produsului prin ipoteze
- Creșterea bazei actuale de clienți și reducerea costurilor de achiziție a clienților
- Personalizați analizele cu cadre populare și măsurători personalizate
- Utilizați instrumentele de analiză - Amplitude și Google Analytics
- Să fie capabil să creeze rapoarte financiare: atât interne, cât și pentru investitori
Raport de eroare de ortografie
Următorul text va fi trimis redacției noastre: