Cum să găsiți și să confirmați potrivirea produsului cu piața? Pe ce segmente să promovați? Cum să alegeți canalele potrivite? Bugetul este suficient? Cum să influențați CAC și ARPU? Ce ipoteze ar trebui testate mâine? Ce să faceți pe cont propriu și unde să ajustați activitatea echipei? Cursul Product Market va răspunde la toate aceste întrebări și vă va învăța cum să promovați sistematic produsele IT.
După curs, veți:
1. Efectuarea de cercetări de piață, găsirea potrivirii produsului cu piața și formularea propunerii de valoare
2. Selectarea segmentelor de public țintă, lucrul cu Buyer Persona și User Persona
3. Crearea strategiei de lansare pe piață, calcularea bugetului de marketing și a economiei unitare
4. Dezvoltarea, măsurarea și extinderea activităților de achiziție și retenție a utilizatorilor în toate pâlniile
5. Configurarea analizelor și măsurarea eficienței, bazându-se pe Google Analytics, Facebook, Amplitude
6. Scrieți termeni de referință clari pentru designeri, copywriteri și specialiști în targetare și controlați activitatea acestora
7. Formularea de ipoteze pentru creșterea ARPU și a altor parametri
8. Efectuarea testelor AB și colaborarea cu analiza cohortelor