V-ați săturat să petreceți constant 2-3 zile cu sarcini care de fapt se fac în 2 ore? Ați adăugat "utilizator încrezător" al Google Sheets în CV-ul dvs., dar încă căutați formule pe internet?
Imaginați-vă că acum știți cum să sistematizați haosul din numere, date și unități de informații. Știți cum să lucrați cu vizualizări și cum să reduceți o cantitate mare de date într-o formă simplă și ușor de înțeles în câteva clicuri. Și nu trebuie să căutați mult timp pe internet pentru a face asta... Google Sheets în 7 lecții vă va ajuta să deveniți un guru și să vă reduceți timpul la minimum!
Adăugați competențe la CV-ul dvs:
- Analizați datele utilizând grafice și filtre
- Vizualizarea datelor și raportarea către client
- Lucrul cu funcții și formule
- Utilizarea tabelelor rezumative și a macrogramelor
- Integrarea datelor cu Jira și Power BI
- Conectarea la și procesarea bazelor de date
- Crearea de planuri de proiect, foi de parcurs și alte tabele necesare
Raport de eroare de ortografie
Următorul text va fi trimis redacției noastre: