La prima vedere, crearea User Stories poate părea o sarcină ușor de documentat. Dar, în practică, aceasta devine adesea o durere de cap pentru analiștii de afaceri și echipele de dezvoltare. Există situații în care este dificil să se determine cum să se împartă produsul în caracteristici și povești ale utilizatorului separate, ceea ce duce la confuzie și neînțelegere. Ca urmare, clientul poate fi dezamăgit de rezultat. Greșelile pot apărea încă din stadiul de backlog. La cursul intensiv de trei zile dedicat poveștilor utilizatorilor, veți învăța cum să creați povești ale utilizatorilor astfel încât acestea să fie ușor de înțeles pentru toți participanții la proiect și vă veți îmbunătăți în mod semnificativ competențele în practică.
După curs, veți:
1. Înțelegerea cadrului pentru lucrul cu butașii de utilizator
2. Să învețe să descompună produse și sisteme de complexitate diferită
3. Veți deveni mai buni la crearea și prioritizarea portofoliului
4. Aflați cum să alegeți nivelul corect de detaliere pentru depozite
5. Deveniți competenți în lucrul cu criteriile de acceptare
6. Să stăpânească una dintre abilitățile cheie BA la cel mai înalt nivel
7. Învățați cum să scrieți corect User Stories astfel încât acestea să fie înțelese de toată lumea