Dezvoltarea eficientă a produselor necesită înțelegerea exactă a nevoilor utilizatorilor și a direcției de urmat. Principala sursă a acestei înțelegeri sunt cifrele, datele și interpretarea lor corectă.
În cadrul cursului, veți învăța cum să utilizați peste 25 de indicatori cheie pentru a lua decizii în cunoștință de cauză specifice produsului dumneavoastră. Veți putea identifica indicatorii-cheie de performanță (KPI) care contează cu adevărat și veți învăța cum să traduceți datele în strategii de succes pentru dezvoltarea produsului dumneavoastră.
După curs, veți:
1. Lucrați cu un arsenal de peste 25 de indicatori și folosiți-i cu abilitate în mod specific în produsul dvs.
2. Interacțiunea cu instrumentele de analiză web și a aplicațiilor: Mixpanel, Amplitude, Google Analytics, Hotjar, Firebase
3. utilizarea unei abordări bazate pe date pentru gestionarea produselor
4. Să lucreze cu cohorte și analize financiare și să personalizeze rapoarte în Power BI și Tableau